6 Haziran 2010 Pazar

Arkadan başlayıp önde biten yelek modeli

Tek parçada örülen bu yelek modeli arka etek ucundan başlanıyor.koltuk altına kadar örüldükten sonra omuz bölgesi lastik yani bir ters bir düz örgüyle devam ediyor.ense kısmı kesildikten sonra tek omuz başka şişde beklemeye bırakılıyor.önce tek ön sonrada diğer ön örüldükten sonra ön etek ucunda örgü bitmiş oluyor.yanlar dikilip istediğiniz süslemeler yapılabilir.
ilk resimde simli bebe yünü kullandım.haruşa ile başlayıp saç örgüsü devam ettim.üst bölge lastik.yaka için kesme yapmadan devam edip sonradan kıvırdım,kenarlarını tığladım.
2. resimdeki kalan ipleri değerlendirmek için tasarladım.örgüyü kesip araya tığ işi koyup etek uçlarına uydurdum.bunda yaka kesip sonradan kol ve yakaya ilmek alıp kenar ördüm.bağ olarakda düğme dikip zincirle ilik yeri yaptım.
3. resimdeki mavi bebe yününden hazırlanmış.haruşa ile başlayıp lastikle devam etmiş.kenarlarına tığ ile beyaz ipten süs geçilmiş.
zevk sizin bu tarzı beğendiyseniz buyurun..... kolay gelsin.

0 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

 

©2009 beyazsepetim | by TNB