30 Haziran 2010 Çarşamba

masalara bahar geldi



Kumaş boyama bu masa örtüsü takımı:12 kare peçete, 1 yuvarlak  masa örtüsü,3 dikdörtgen peçete den oluşmaktadır.Beyaz poplin kumaşın üstüne yaptığım bu takım yıllar önce dğişik denemelerim sonucu ortaya çıkmıştı.yani aslında bu tarz bir boya yok.yakından incelerseniz farklılıkları görebilirsiniz.peki nasılmı yaptım?
karbon ile ilk olarak çizilmiş modelin çevrelerini çizgilerini beyaz kabartma boyası ile boyadım daha sonra beğendiğim rekleri kullanarak boyadım.boya işlemi bitince ütüledim.sonuçta renkli 3 boyutlu çiçekler elde ettim.Çiçeklerin bütününe kabaran boya sürüp de denedim.ama kontür şeklinde kabarması bence daha güzel oldu.Kenarlarını da pikocuya verdim.Çok sık kıyıp kullanamasamda çok seviyorum şık sofralar kurarken güzel oluyor.

0 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

 

©2009 beyazsepetim | by TNB