24 Haziran 2010 Perşembe

Seramik duvar süsleri

Beyaz seramik bu çerçeveleri ahşap boyaları ile boyadım.Odama uygun pembe ve lila pastel renklerini seçtim.Biraz hareket getirmesi için simli uhu boya ile boşlukları ve çıkıntıları renklendirdim.Sper vernikle vernikledim.

4 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım benim,
Harika şeyler yapmışsın yine..
Bir de ben böyle pırıltılı simli boncuklu vs.şeyleri çok severim :)
Görünce çok hoşuma gitti..
Güzel günlerde kullanırsın inşaallah.
Emeğine sağlık,
Sevgiler..

TATESAL dedi ki...

bak şimdi hem izliyor hemde yorum yazıyorum,sevgiler arkadaşım....Duvar panolarına bayıldım renkler harika,ellerine sağlık...

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkk

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel olmuş, çok beğendim. Ellerinize sağlık

 

©2009 beyazsepetim | by TNB