28 Haziran 2010 Pazartesi

Şıkır Şıkır Masa Örtüsü Takımı


Bu masa örtüsü takımını şıkır şıkırı seven ablama diktim.beyaz tülü kalan kumaşlardan bana getirmişdi ,mutfağına uygun dertsiz leke tutmayan bu masa örtülük kumaşı alıp ikisini konbin ettim.Kumaşcının 12 kişilik masaya uygun kestiği kumaştan ben 2 masa örtüsü 6 peçete çıkardım.biraz masası darmış beyaz tüllende genişlemiş oldu.
Son resimdeki masa örtüsünün ilki:bunu yemek yerken kullanılabilmesi için düz dikip sadece kenarlarına pul geçtim.İlk resimdeki diğer masa örtüsünüde çok yıkamaya gelmeyeceği için dekoratif yayması için süslü diktim.5 parçadan oluşmakda ortasına dikdörtgen tülü koyup etrafına kalan kumaşlardan yine uzun dikdörtgen parçalar diktim .kenarlarına kalın fırfır geçip ince dikişleri kapatmak içinde ince fırfır kullandım.
En son da küçükde olsa elimde kalan kumaşı karelere bölüp 6 peçete çıkardım.yine kenarlarına çıkdığı kadar tülden koyup fırfırlarla süsledim.
Süsü seven veya çeyizlik düşünenlere fikir olabilir.Veya evdeki kumaşlarınızı değerlendirmek için güzel bir fikir.hadi hanımlar benimki bitti size kolay gelsin.

0 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

 

©2009 beyazsepetim | by TNB