25 Haziran 2010 Cuma

Tamamen doğaçlama tığ işi yelek

Bu yeleği 2 sene önce evdeki kalan iplerden örmüştüm.İlk başladığımda kafamda motif motif örecektim daha sonra gelişine göre modelde böyle şekillendi.kenarlarını en son her renkten dolanarak yine tığ ile geçtim.Bel kısmanda 2 sıra azaltıp kalça kısmında çoğaltarak bele oturtmalı yapmaya çalıştım.omuz kısımları biraz kalın olmuş.bu model 1,2 yaş ölçülerine uygun.yapmak isteyenlere küçük bir tavsiye: malum çoçuk giysileri sık yıkandığı için çabuk defermo oluyor.renk geçişlerinde ip uçlarını sıkıça bağlayın.yıkadıkça ipler açılabilir.

2 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

Atolyekedi dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş, bayıldım. Ellerine sağlık

gelibolu17 dedi ki...

çok güzel olmuş,çok beğendim...
evde kalmış ipleri değerlendirmenin en güzel yolu bence,hediyede götürülür el emeği göz nuru...
sevgiyle kal canım...

 

©2009 beyazsepetim | by TNB