3 Temmuz 2010 Cumartesi

Antika Ayna Yenileme

Bu eski ayna yaklaşık 100 senelik.yengemin annanesinden kalan hatıra olarak hala kullandığı bir süs dü,bende ahşap boyama kursuna giderken orjinalini bozmadan bu aynıyı yeniledim.sizede fikir olabilir.ilk olarak rengini biraz koyutmak için sulandırılmış koyu renk antiguini fırça ile direk sürdüm.boya gibi alt tabakayı kaplamadı sadece kazınmış yerleri onardı.daha sonra karbon kağıdı ile görünen su desenini çıkardım ince 0,5 fırça,altın rengi boya ile çerçeve olarak deseni boyadım.üstteki kemerine ve yandaki sütünlarına yaprak varak uyguladım.sprey vernik kullanarak sağlamlaştırdıktan sonra epeyce eskimiş hatta görünmeyen aynasını yeniden taktırdım.eminim sizin elinizde bu tür hatırası olan ahşaplar varsa yenilemek isteyeceksinizdir.şimdiden onun için kolay gelsin.

1 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

***tasanart*** dedi ki...

Ellerinize sağlık süper olmuş.güle güle kullanın.

 

©2009 beyazsepetim | by TNB