23 Kasım 2010 Salı

tukuaz papatyalar


Uzun zaman sonra yeniden merhaba demek gerçekten heyecan verdi.çok şey değişmiş ellerim titriyor nedense yazarken.tatildi hastalıkdı okuldu derken bide araya soğukluk girince bloğumu ihmal ettim devam etmeyede niyetim yoktu ama dün bi bakayım dedim sayfamı yerinde bulamayınca üzüldüm,bir iki işlemden sonra buluşunca özlediğimi farkettim ve elimdeki hazır bekleyen işleri yayına koymaya başladım.Nette yokluğumu fark edip Arayıp soran merak eden mesaj atan tüm arkadaşlarıma teşekkürler sizide arayanlar olsun inşallah...

bu takım hediye giden saten ve küpürle kadife el havlusuna ve polar ayak havlusuna çalışılmış bir model umarım beğenirsiniz evde kalan malzemelerden hazırladığım takım sizede fikir olabilir.


0 yorum var (((( SENDE YORUM YAZ))))):

 

©2009 beyazsepetim | by TNB